MOCKBA!

4 september 2016 - Moskou, Rusland

Onze eerste vijf dagen van de reis van ons leven zitten erop... Moskou werd de start van onze 11 maand samen onderweg. Voorlopig komen we nog tijd tekort om alles neer te pennen, maar daar zullen we de volgende vier dagen tijdens onze treinreis van Moskou naar Irkutsk wellicht nog een gaatje voor kunnen vinden. Maar meegenieten van onze foto's kan wel al...

Liefs,

Wouter & Els, Siebe-Warre-Otis

1. Freya:
    7 september 2016
    Super om jullie zo te volgen!! Fijne ervaring nog!
  2. Wout Krickx:
    8 september 2016
    Dag Siebe,
    we hebben al veel Frans geleerd spijtig dat je op wereld reis bent. laat aub iets horen.
    Vandaag heeft Mette brownies mee gebracht het was haar verjaardag.
    vele groetjes van Wout uw vriend
  3. Roland:
    8 september 2016
    Hallo alle 5. Tof iets te horen. We waren gedurig bezig met : waar zouden zij nu zijn; reeds op weg met de trein, alles goed met kinderen..?
    Maar we zien dat alles echt oké is en wezij dar eht blij mee. Geniet er maar van en de gtoetjes aan die kleine , grote deugnieten en aan Elsn natuurlijk.
    Hou jullie haaks, we volgen jullie in de gedachte.
    Hier alles naar wens, rustig, mooi weer, wat moet je meer hebben. Groetjes,
    Roland en Viviane,
  4. Miet:
    9 september 2016
    Schone foto's! Wat een avontuur! Hier in Amersfoort ook alles goed. Ik heb bijvoorbeeld vandaag een nieuwe schutting geplaatst. Allez, ik bedoel maar... Een avontuur is wat je er zelf van maakt! Kussen! X
  5. Ronsse damienne:
    10 september 2016
    hallo
    Hier ook alles oke wij in zeeland fietsen 80 km ik ben blij dat alles goed gaat met jullie ma
  6. Juf Truus van BS De Vogelzang:
    10 september 2016
    Dag Warre en Siebe(en familie),
    Op school zijn er nog steeds problemen met internet waardoor we met de klas nog niet samen naar de blog konden kijken. Mijn digibord is ook nog niet aangesloten.
    Maar ik volg jullie wel van thuis uit. Moskou lijkt me wel een mooie, grootse stad.
    Spreek je al enkele Russische woordjes ?
    Op school beginnen we stilaan te wennen aan mekaar, het nieuwe gebouw en de afspraken in de klas. 't Is hier nog steeds een warme nazomer. Hopelijk bij jullie ook.
    Tot later.
  7. Miel:
    11 september 2016
    Dag iedereen geniet van de foto's