Samen Onderweg...

2 september 2016

Vier maand samen onderweg door Rusland, Mongolië, China, Nepal en Thailand gebald in 8 minuten…

Gelukkig Nieuwjaar, Happy New Year!

1. Bert Sticker:
    9 januari 2017
    Na het zien van jullie filmpje kunnen we Nelle en Arrie niet meer overtuigen voor een reisje naar Frankrijk deze zomer:). Het mag iets verder, mooier en wilder zijn. Bij voorkeur China:). Have fun de komende maanden!
    Bert en Lies
  2. Juf Truus van BS De Vogelzang:
    9 januari 2017
    Beste familie,
    Ik werd er helemaal stil van toen ik jullie filmpje bekeek. Wat een ongelooflijke mooie dingen dat jullie nu al zagen. Woensdag kijk ik samen met de klas en daarna schrijven we een brief aan Warre. Jullie postkaartjes en brief ontvingen we goed. Ze hangen uit bij de wereldkaart. We kijken ook geregeld naar de foto's. Je bent zeker niet vergeten in de klasgroep, Warre. Ik wens jullie allen een voorspoedige reis verder en een spannend, leerrijk 2017. Juf Truus van L4B
  3. Flo:
    11 januari 2017
    Dag familie Robinson,

Een erg mooi filmpje. Mag 2017 een herhaling zijn van 2016. Geniet van jullie reis. Trouwens Flo heeft gedroomd dat Warre na de kesrtvakantie terug zou komen en dat jullie zich van datum hebben vergist. Geniet nog van de komende maanden.

Groeten Valerie
  4. Wouter:
    20 januari 2017
    Haha... misschien droomt ze nig eens over een terugkeer na de Paasvakantie? ;-)
  5. Wouter:
    20 januari 2017
    Beste Juf Truus en klas L4b, Warre kijkt al uit al naar jullie brief! En zelf is hij ondertussen bezig aan zijn brief over Cambodja... Misschien lukt het ooit wel nog eens om te videobellen naar de klas? Groetjes van ons allemaal!
  6. Wouter:
    20 januari 2017
    Dag familie Sticker, we hebben wel nog wat adresjes in China hoor, geef maar eens seintje wanneer je het nidig hebt! Is het voor de Paasvakantie if de zomervakantie
  7. Wouter:
    29 maart 2017