WegZijnWij ZuidOost Azië

1 januari 2017 - Ko Samui, Thailand

Tweede episode van onze "11 maanden samen onderweg-film"... / Second episode of our "11 month together on the road-movie"

Starring: Wouter & Els, Siebe, Warre & Otis. Locations: Cambodja, Laos, Vietnam, Noord-Thailand & Ko Samui, Maleisië en Borneo. Reistijd/Travel Time: Januari-April 2017 / January-April 2017.

1. Annelien:
    29 juni 2017
    Wat een hallucinante video! P R A C H T I G! proficiat aan cameraman-monteur-regisseur en aan alle acteurs! Locatie formidabel!
  2. Boud:
    30 juni 2017
    Zo overweldigend allemaal! Jullie avonturen en al het beeldmateriaal en boeiende teksten dat dat oplevert... Blijven genieten zou ik zeggen! Groetjes uit Gent
  3. Keirse- verhelst:
    30 juni 2017
    Machtige video. Wat een ervaring voor jullie gezin. Het maakt jullie rijk.
  4. Anneke:
    Wow! Prachtig ❤
  5. Krista johan:
    30 juni 2017
    Prachtig....wat jullie samen met de kinderen beleven is onbetaalbaar. Een mooie compositie van indrukken, beelden...het laat ons dromen ....
  6. Danneels patsie:
    3 juli 2017
    Supermooie video. Wat een avontuur, echt overweldig

Supermooie video, prachtige beelden. Onbeschrijflijk welk avontuur jullie beleven. Geniet verder van jullie laatste weken.
  7. Ine Renson:
    10 juli 2017
    Waw. Wat een ervaring. Hier kun je een leven lang uitputten. Schitterend dat julliedit doen. Geniet nog van wat komt!
  8. Tante Dietje:
    14 juli 2017
    Wat een schitterende video!!
    Diep onder de indruk van wat jullie allemaal ondernemen met jullie drie kids, Wouter en els
    Xxx tante Dietje