Nieuwe video: West Australia Roadtrip

10 november 2018 - Sint-Amandsberg, België

Met enige vertraging, maar uiteindelijk is het er toch nog van gekomen: een visuele impressie van onze roadtrip Down Under.

Ons eerste bezoek 15 jaar geleden bracht ons van Adelaide in het Zuiden, dwars door de Red Centre tot in Darwin en vervolgens reden we de Oostkust af van Cairns tot Sydney.

Deze keer stond het het Westen op onze agenda, en die verkennen we zoals het daar hoort… met de 4WD met rooftoptent.  Vanuit Perth cruisen we langs de Indian Ocean Drive tot in Geraldton, dan via Kalbarri en Francois Perron National Park tot aan het Ningaloo Reef Marine Park met een lange rit langs Eighty Mile Beach tot aan het halfway point Broome.

Van daaruit ging het off the beaten track langs de Gibb River Road, 600km off road tot in Kununurra waar we nog even het asfalt opgingen vooraleer het weer hotsen en botsen was tot aan de fantastische Bungle Bungles (Purnululu). Afsluitend brachten we nog een bezoek aan Katherine tot we ons eindpunt bereikten helemaal up north, Darwin.

Een roadtrip goed voor 7035km puur Australiëplezier en tonnen wondermooie herinneringen!

3 mei - 5 juni 2017, 32 dagen samengevat in 5 minuten => https://wegzijnwij.reislogger.nl/video/west-australia-roadtrip.43700

Veel kijkplezier,

reislustige groeten,

Wouter & Els, Siebe - Warre - Otis

1. Jonathan:
    12 november 2018
    amaai zot prachtig gewoon..